Dintr-un buzunar în altul. Televiziunile afiliate PD lideri la încasări în perioada electorală

dwadwadaw

Cele patru partide din noul legislativ au tocat în cinci săptămâni de campanie electorală 57,4 milioane de lei. Potrivit RISE.MD, cei mai mulți au fost cheltuit democrații care au „ars” cam 30 de milioane de lei, o sumă de 16 ori mai mare decât cei de la ACUM. Totuși, marii câștigători financiari au fost televiziunile afiliate ale PD, care au încasat 20 de milioane de lei.

Mai mult de 8,5 milioane de lei s-au dus la Prime și Publika TV, posturi deținute de General Media Group Corp. SRL. Cu alte cuvinte, banii au ajuns în buzunarul liderului democraților, Vladimir Plahotniuc. Și asta pentru că Plahotniuc este proprietarul direct al acestor două televiziuni, spun jurnaliștii.

Materialul video al acestora îl puteți vedea mai jos:

Printre cei care au cheltuit la televiziunile din trust au fost și Partidul Șor, care a dat cam 5,5 milioane de lei în conturile companiilor care administrează Prime, PublikaTV, Canal 2 și Canal 3.

Cei de la PSRM au cheltuit în mare parte bugetul electoral tot la televiziunile și companiile care le sunt afiliate, cum ar fi ACCENTTV și NTV Moldova.

Cei de la blocul ACUM au cheltuit sume mult mai modeste față de contracandidații lor din campania electorală. Cei mai mulți bani au ajuns la compania Reforma ART, pentru publicate la JurnalTV.

Altă sumă, un pic mai mică a fost achitată pentru campanii de promovare online.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente